Pomoc i wsparcie Kiré

F.A.Q

Ty masz pytania, my odpowiedzi!

Jakie opcje płatności oferujecie?

Oferujemy płatności kartą kredytową, płatności PayPo oraz płatności PayPal.

Płatności kartą kredytową

Akceptujemy płatności następującymi kartami kredytowymi: VISA, MasterCard i American Express.

Zakupy dokonane za pomocą kart VISA, MasterCard lub American Express mogą być weryfikowane za pomocą 3D Secure lub SecureCode w celu zapewnienia bezpieczeństwa i zapobiegania oszustwom.

Aby spełnić najwyższe wymagania bezpieczeństwa ustanowione przez dostawców kart kredytowych, płatności kartą kredytową w Kiré Skin są obsługiwane przez hostowanego dostawcę płatności Adyen N.V. Żadne płatności nie są obsługiwane bezpośrednio przez serwery Kiré Skin. Adyen N.V. posiada licencję na 3D Secure i jest w pełni zgodny ze standardem PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard).

Płatności PayPo

Robiąc zakupy z PayPo odkryjesz nowe możliwości. Kupujesz mądrze - to, na co masz ochotę i sprawdzasz towar na spokojnie w domu, nie zamrażając swoich środków. Płacisz tylko za to, co Ci pasuje, a na spłatę masz aż 30 dni - bez dodatkowych kosztów. Wygodnie i bezpiecznie - bez kart i bez ukrytych kosztów.

Płatności PayPal

Kiré Skin oferuje również możliwość dokonania płatności za pośrednictwem konta PayPal.

Dokąd wysyłamy?

Kiré Skin oferuje wysyłkę na terenie UE, Schengen i Stanów Zjednoczonych. W przypadku dostawy do innych krajów prosimy o kontakt pod adresem helo@kireskin.com.

Z jakich przewoźników mogę korzystać?

Kiré Skin oferuje wysyłkę za pośrednictwem Inpost, Poczta Polska i FedEx.

Po wysłaniu całego zamówienia otrzymasz potwierdzenie wysyłki. Należy pamiętać, że szacunki dostawy w kasie są tylko szacunkami, a rzeczywiste czasy dostawy mogą się różnić w zależności od lokalizacji wysyłki.

Jak mogę zwrócić produkt?

Jeśli otrzymasz nie kompletną lub uszkodzoną paczkę zamówioną poprzez sklep online Kiré Skin, masz prawo wycofać zakup lub wymienić produkt, wysyłając zawiadomienie na hello@kireskin.com w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

Zwracany produkt (y) powinien być w stanie nieużywanym wraz z oryginalną fakturą nie później niż 14 dni po wysłaniu zawiadomienia.

Zwroty będą przyjmowane tylko wtedy, gdy etykiety i oryginalne opakowanie są w pełni nienaruszone i nadają się do ponownej sprzedaży. Kiré Skin nie przyjmuje zwrotów, w przypadku których usunięto etykiety lub produkty zostały otwarte.

Zwrot pieniędzy za zwrócony towar zostanie dokonany w ciągu 14 dni od zwrotu produktu tą samą metodą płatności, jaką zastosowano przy pierwotnym zakupie, na kwotę zapłaconą Kiré Skin.

Należy pamiętać, że Kire Skin nie obsługuje zwrotów ani wypłat od innych sprzedawców. W tych sprawach prosimy o kontakt ze sprzedawcą, u którego dokonano zakupu.